REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIEKTU SPORTOWEGO
„ORLIK 2012” W REPTOWIE

  1. Regulamin określa zasady korzystania z kompleksu sportowego.
  2. Administratorem kompleksu sportowego „Orlik” jest Urząd Gminy w Kobylance
  3. Kompleks sportowy obejmuje boisko do piłki nożnej, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze sanitarno - szatniowe.
  4. Korzystający z obiektu są zobowiązani do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz stosowania się do uwag instruktora sportu.
  5. Korzystanie z boisk jest bezpłatne.
  6. Boiska są czynne codziennie w godz. 8.00-22.00.
  7. Warunkiem korzystania z boiska jest rezerwacja u instruktora sportu lub w internetowym systemie rezerwacji na stronie www.kobylanka.pl
  8. Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju i obuwia sportowego.
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z boisk zgodnie z ich przeznaczeniem zabrania się:
    • używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach oraz kolców,
    • wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodnego z przeznaczeniem boisk, na przykład rower, motorower, deskorolka, rolki itp.,
    • niszczenia urządzeń sportowych i płyty boiska,
    • wchodzenia na ogrodzenie i urządzenia sportowe,
    • palenia tytoniu i spożywania alkoholu,
    • zaśmiecania,
    • przeszkadzania w zajęciach lub grze,
    • zakłócania porządku i używania słów wulgarnych,
    • wprowadzania zwierząt,
    • korzystania z boisk bez zgody instruktora sportu,
    • przebywania i korzystania z obiektów poza godzinami otwarcia.
  10. Osoby korzystające z obiektu mogą korzystać z pomieszczeń szatni w porozumieniu z instruktorem.
  11. Za zniszczenia powstałe w czasie korzystania z boisk odpowiedzialność materialną ponoszą osoby korzystające.
  12. Wyposażenie i sprzęt sportowy znajdujący się na obiekcie należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem.
  13. W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych o korzystaniu z boisk decyduje instruktor sportu.
  14. Uwagi dotyczące funkcjonowania obiektów sportowych można zgłaszać do administratora.